Saturday, November 10, 2007

this isnt my first time "blogging". in fact, this is my 8th blog site. what happened to my old ones? i either deleted them or forgot the password and plus, i was getting bored with the good old; live journal or xanga. so here is my new blog.

so far, im liking it - simple and clean - hmm, my cup of tea.

anyways. watever.
i havent been doing much lately. 1st sem of my 2nd year at Woo is okay. fun but not much.

i am being very cynical, like always, cursing people, society, .... everything in sight.

迷子・・・そう、私は迷子になった人。 自分の思うこと、信じたいこと、全部に対して迷子。 時々生きてるのが辛くなったり、面倒に思えてくる。
自分は何で生きてるの?何で泣きたくも無いのに泣くの?
私はカッターです。こんな辛い時に自分の真っ赤に染まる服を見て泣いたり、笑ったり・・・どうしてだろう?何で嬉しいんだろう?
自分の涙滲んだ顔を鏡で見て『何で生きてるの?」っと鏡に映る自分に聞く。

大学に来てからつくづく思った、「私のイル場所ってどこにも無い」

私の居場所ってどこ?

誰に話せばいいの?

「迷子な私を助けて」 っと叫びたいが誰も聞いてくれない。。。誰も私のためにいない。

No comments: